04-672-6701

נייד: 050-3355682 , פקס: 04-672-6702

א׳-ה׳ 9:00 - 19:00

ו׳ וערבי חג 9:00 - 12:00

אוהל יעקב 7 טבריה

חניה בשפע

תקנון ותנאי שימוש

תקנון האתר – מסמך גילוי

תקנון זה מוצג באתר על מנת להקל עליכם לקרוא את כל החוקים והתקנות לחוק הגנת הצרכן. למען הסר ספק, התוכן המופיע בחוק הגנת הצרכן גובר על הנאמר בתקנון זה.

המחירים המופיעים באתר

בעמודי המוצר מופיע "מחיר היצרן" ו"המחיר שלנו", לא מדובר במבצע מוגבל בזמן אלא בעובדה שאנו ביקשנו להרוויח פחות על המוצר באופן קבוע.

מבצעים

כל מהיר שרשום עליו "במבצע", תוקף המבצע הוא עד לסוף השנה הנוכחית, דהיינו: 2019

אופן ההשתתפות במכירות

החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
אם לאחר ביצוע הזמנה של מוצר, התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם. החברה תעדכן את הצרכן מיד עם היוודע להם כי מוצר אזל מהמלאי, החברה תסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי, או תציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו
לאחר בחירת המוצר על כל פרטיו, יתבקש הרוכש להזין למערכת פרטים בסיסיים כפי יופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון , מספר כרטיס אשראי וכן את הכתובת למשלוח המוצר. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל"מבצע פעולה".
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה וחיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת .
בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד'. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

תשלום דמי משלוח

דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במועד ההזמנה במסגרת התשלום בגין המוצר או שסוכם בין הצדדים שהלקוח ישלם עבור ההובלה ישירות למוביל החברה.
במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
במקרים מסוימים, הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף .
מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .
במקרה כזה, בו הרוכש יחליט לאסוף את המוצר באופן עצמאי ממחסני החנות או ממחסני היצרן/היבואן, ידוע ללקוח כי כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח.
הובלה במדרגות מעל קומה שלישית או במקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים תהיה תוספת תשלום.
מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין אשקלון עד מטולה, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחוייב בתשלום נוסף שיכול להשתנות בין מוביל למוביל.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל (נק' מפגש) וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה שלישית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו , ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות לחנות לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד בהתאם לדרישת היצרן. 

ביטול עסקה

ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר.
הודעה על הביטול תימסר באחת מן הדרכים הבאות: בטלפון: 04-6726701, בפקס- 04-6726702 , בדוא"ל – [email protected], דרך לחיצה על הקישור הזה באתר, או באמצעות דואר ישראל לכתובת: טופ רהיט, רח' אהל יעקב 7 טבריה בצירוף מספר פרטים רלוונטיים כגון: שם הלקוח, מספר ההזמנה, תאריך הרכישה והפריט הנרכש.
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או שלא בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או שלא בשל כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן (ע"י המובילים של היצרן/יבואן).
אם סופק המוצר לבית המזמין, והרכישה בוטלה על ידי המזמין, חלה חובת החזרת המוצר למחסני טופ רהיט (או למחסני היצרן/יבואן – על פי בחירת החנות) על המזמין ,
בעת ביטול עסקה עקב פגם, או אי התאמה לפרטים שצויינו במודעת המוצר או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן ובכלל זה, מידות מיוחדות, שיפורים ושינויים מהסטנדרט, במקרים אלו דמי הביטול יהיו כפי שיופיע ע"ג טופס ההזמנה.
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר (במקרים כאלה ישיב העסק את הכספים שנגבו מהצרכנים)
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לגבי נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
נא לא לבצע הזמנת מוצרים שמופיעים באתר במחיר 0 (אפס) – מוצרים אלה לא למכירה דרך האתר או שאזלו במלאי. לקבלת מחיר, יש ליצור קשר טלפוני עם החנות. 

אספקת המוצרים

החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לקבלת אישורה של חברת האשראי לעסקה. תשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי יחוייב רק לאחר אספקת המוצר לבית הלקוח.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
– כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
– שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
– כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
– באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
– זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה בשעות העבודה של המובילים, לא כולל שישי שבת, ערבי וימי חג.
– הבהרה: תאום האספקה יעשה ישירות מול חברת ההובלה של המוצר/המפעל, בכפוף לאזורי האספקה שלהם ובשעות העבודה שלהם. לחברתנו אין מובילים.
במקרה בו יהיה איחור באספקה, יאפשר העסק לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו חזרה 

 שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל החנות בטלפון: 04-6726701
או באמצעות דוא"ל : [email protected] עם ציון מספר ההזמנה
נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה. 

אבטחת מידע והגנה על הפרטיות

החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שלה בכלל ושל לקוחותיה בפרט. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL
כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצורכי תפעול
האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה, למעט מקרים בהם העסק התנהל באופן רשלני. לפרטים נוספים 

כללי

הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את הוראות התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך מכירה.
החנות אינה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותם קישורים.
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה, במקרים אלו, העסק ישיב לצרכן את כספו.
החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר אם לא נכללו ברכישה ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת .
אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
נפלה טעות חריגה וברורה בתיאור המוצר שעל פניה נעשתה בתום לב,  לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים אולם במקרה כזה ישיב העסק את כספם של הצרכנים. 

אמינות

החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות דרך האינטרנט, ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות רבה, מיומנות, ובאופן מבוקר.
קיים תיעוד מלא של כל המכירות המתבצעות באתר.
טופ רהיט לא אוספת מידע כלשהו על הצרכנים, כולל לא פרטי תשלום ואינה מעבירה כל מידע שהוא לצד ג'.

תוכלו גם לוודא ולבקר את התנהלות האתר שלנו ע"י קריאה על ביצוע עסקאות באינטרנט או בטלפון באתר של המועצה הישראלית לצרכנות.

אנו מאחלים לכם רכישה מהנה והנאה מהמוצרים! ואתם יכולים לפנות אלינו בכל שאלה בטלפון:  04-6726701

 תקנון זה נבדק ע"י צוות עו"ד של אמון הציבור

בברכה
צוות "טופ רהיט" טבריה

צוות היועצים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה נוספת שתתעורר וילווה אתכם בכל תהליך רכישת
רהיטים בטבריה, התקשרו אלינו 04-672-6701 או השאירו פרטים ונחזור אליכם