04-672-6701

נייד: 050-3355682 , פקס: 04-672-6702

א׳-ה׳ 9:00 - 19:00

ו׳ וערבי חג 9:00 - 12:00

אוהל יעקב 7 טבריה

חניה בשפע

סלונים במבצע

קניה של סלון חדש היא תמיד תהליך מרכזי מאד, במיוחד בעת שאנחנו עוברים אל דירה חדשה. כשאנחנו צריכים סלון חדש, אנחנו רוכשים פריטים רבים, שצריכים לשמש אותנו במשך שנים רבות. בין השאר אנחנו צריכים לבחור מזנונים, על מנת שנוכל לסדר את כל הפריטים המרכזיים בסלון, בפרט אלו שקשורים למערכות הבידור והמולטימדיה.
אנחנו גם צריכים לרכוש כורסאות חדשות, על מנת לייצר פתרונות ישיבה נוחים עבורנו ועבור האורחים שלנו. גם שולחנות סלון לא נפקדים מהקניה שלנו, ואנחנו נרצה לבחור שולחן מרכזי שיתרום רבות לעיצוב של הסלון שלנו. כמו שאפשר לשים לב, יש דברים רבים שצריך לקנות, והמחירים של סלון הם כידוע גבוהים יחסית. אז איך קונים סלון יוקרתי ובכל זאת חוסכים בכסף? קונים סלונים במבצע!

מה סלונים במבצע מעניקים לכם?

סלונים במבצע, אין צורך כמעט לכתוב זאת – הם משמעותית זולים יותר מסלון רגיל! הרעיון שמוביל סלונים במבצע, הוא שבכל מקרה בעת שאדם קונה סלון חדש, הוא כבר מוציא סכום כסף רב גם על פריטים אחרים, משום שמדובר לרוב על מעבר לדירה חדשה או עיצוב ושינוי של כלל הבית. לכן, אין סיבה שלא להציע לאנשים סלונים שיהיו אטרקטיביים, ושהם יוכלו למצוא מזנון, ספה, כורסאות, ושולחנות סלון במחירים משתלמים. היום, ניתן למצוא בארץ מגוון רחב מאד של סלונים במבצע, שעדיין נותנים לנו מגוון רחב לבחור ביניהם וסגנונות עיצוב שונים.

למה חשוב לשים לב?

אם החלטתם לרכוש סלונים במבצע, חשוב שתשימו לב למספר דברים, שיעזרו לכם למצוא את הסלון הטוב ביותר עבורכם. שימו לב אילו פריטים סלונים במבצע מציעים לכם: באופן בסיסי, יש סלונים במבצע שיציעו לכם רק את מערכת הישיבה. זה לא אומר כמובן שזה לא יכול להתאים לכם. פעמים רבות השדרוג של הסלון יהיה באמצעות החלפת מערכת הישיבה, ולכן יש סלונים במבצע שמציעים החלפה אך ורק של הכורסא או הספה.
לעומת זאת, יש כמובן סלונים במבצע שיציעו לכם פריטים נוספים בנוסף למערכות ישיבה, כמו מזנונים לסלון, שולחנות, ארונות וכיו"ב. לאחר שהחלטתם איזה סלון אתם מחפשים, הגיע הזמן להתחיל לעשות השוואות.
בדקו בין המגוון של סלונים במבצע שמוצעים לכם, ותעשו השוואה גם ברמת המאקרו וגם ברמת המיקרו – לדוגמא ראו איזה מזנון מציע לכם כל מבצע, איזה ארון, איזה שולחן, איזו ספה וכיו"ב. בהמשך עשו את השקלול הכולל של מחיר הסלון + האיכות שלו, וכך תוכלו לבחור בסופו של דבר סלונים במבצע שגם יהיו איכותיים וגם במחירים משתלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *