04-672-6701
שירות לקוחות והזמנות
עגלת קניות
(0)
דף הבית >> שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

question5, question, help, support
האם אתם רק חנות וירטואלית או שיש לכם גם חנות פיזית?

לא. החנות שלנו נמצאת ברחוב אוהל יעקב 7 בטבריה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם. שימו לב שלא כל הרהיטים המופיעים באתר נמצאים בחנות ואם ברצונכם לראות דגם ספציפי, יש לברר ולתאם את הגעתכם מראש.
איך בכלל אפשר לקנות רהיטים דרך האינטרנט?!

ברור שניתן! הלקוחות הכי טובים שלנו הם הלקוחות שקיבלו את המלצתנו לרהיטים, רכשו דרך האתר או בטלפון ונהנים מהמוצר.
ואם אני מפחד לשים את פרטי כרטיס האשראי שלי באינטרנט?

השרת עליו מאוחסן האתר וכן פרטי ההזמנה הינו שרת SSL מוצפן , בדיוק כמו השרת של בנק או חברת אשראי. פרטיך האישיים מוצפנים ומוגנים בכל האמצעים, ניתן לקרוא עוד אינפורמציה בנושא.
כמובן שניתן לבצע הזמנה באתר ,ללא מתן כרטיס אשראי , ונציג החברה יחזור אליכם טלפונית על מנת לקבל את  פרטי האשראי ולהשלמת ההזמנה. 
מדוע המחירים אצלכם זולים יותר?

האתר הבית של טופ רהיט הוקם לצורך הרחבת חוג לקוחותינו גם למרכז ולדרום הארץ. דרך האתר באפשרותנו לתת לכם את המידע על כל רהיט ורהיט עד לביתכם, מאפשר לכם לקרוא את כל המידע והאינפורמציה לה אתם זקוקים לצורך קבלת החלטה נכונה ולבסוף גם מחיר מצויין!
תוך כמה זמן אקבל את המוצר שהזמנתי?

תלוי בסוג המוצר. ככלל, הזמנת מזרן כרוכה בזמן ייצור של 14 ימי עסקים, הזמנת מיטה ב- 21 ימי עסקים וחדר שינה ב-30 ימי עסקים. לזמני האספקה המצויינים ליד  כל מוצר מחויבות כל החברות היצרניות. לרוב, ותלוי במידת המוצר ודחיפותו ללקוח, אנו עושים את מירב המאמצים לספק את הרהיט מהר ככל האפשר.
האם אני יכול לאסוף את המוצר שרכשתי באופן עצמאי ולא לשלם הובלה?

בהחלט!
ניתן לאסוף את כל המוצרים באופן עצמאי ללא תשלום הובלה.
יש לציין זאת בטופס ההזמנה ואנו לא נחייב בעבור ההובלה ונתאם את ההגעה בין הלקוח לספק.
שימו לב, שלא תהיה אחריות לכל פגם שייגרם בעקבות ההובלה העצמאית. 
קיבלתי את המלצתכם אבל הרהיט אינו מתאים לי?

אין בעיה!
במידה ומדובר במוצר סטנדרטי ניתן להחזירו ולקבל אחר תמורתו בכפוף לחוק הגנת הצרכן החדש ותקנון האתר שמבוקר ע"י אמון הציבור
אני רוצה לברר לגבי המוצר או מועד האספקה, למי אני פונה?

ניתן לפנות אלינו דרך האתר על ידי טופס יצירת קשר או בטלפון: 04-6726701
הזמנתי דרך האתר והדפסתי את דף ההזמנה, איך אני מקבל חשבונית מס, קבלה ותעודת אחריות?

חשבונית מס וקבלה יישלחו בדואר לכתובת שציינת או לכתובת אחרת שצוינה, מייד עם קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. תעודת האחריות של המוצר תגיע עם המוצר.